...Siis näissä mun lukuisissa nukkiksissa. Oon vähä yrittänyt tehdä semmosta järjestelyä, että ottaisin pari-kolme nukkista niinku päätyöksi että saisin ees joskus jotain valmista... Eihän sitä kerkeä ku pikkujuttuja per nukkis jos niitä on näin monta... Toisaalta en todellakaan osaa päättää mitkä ois ne ihan ykkösnukkikset joita sisustaisin... Kaikki on niin rakkaita ja niin erilaisia!

Kartanohan nyt on tietenkin työn alla ensin... kootessani sitä havaitsin että huonekorkeus on liian matala! Ja huoneiden lattiat tulee jotenkin hassusti ikkunoiden eteen... eli sen kokoaminen hidastui selvästi, kun pitää tehdä uudet lattioiden paikat ja miettiä huonekorkeuksia... kun mun mielestä Kartanon huonekorkeudeksi ei riitä se n. 20 cm mitä nyt tulis jos noille sijoilleen laittaisi lattiat.

Jottei ihan höpöttelyksi menis, niin laitampas tähän kuvia mitä uudella kameralla harjoittelin... Ensiksi ostoksia ( Finn Aimolta ja Minimaailmasta):

Ja joitain romppeita hieman lähempää...

Nämä oli aivan ihanat...Kaikissa on aukeavat kannet ja ne on pyöriny lattialla jo neljä kertaa... pitääköhän mun liimata ne kiinni...

Nämä kirppikseltä, ovat magneetteja molemmat... aika isoja, mutta tuommosta isoa pannua tarvitaan Kartanossa... "haarukalle" en oo keksiny käyttöä (olivat samassa pussissa)...

Kartanohan tarvii sisäkön ja tuo sohvajuttu oli kiva, vaatinee kuitenkin tuunausta...

Sitten, mulla on kaks pikkuhyllykköä tavaroille jotka ei vielä ole päässeet loppusijoituspaikkoihinsa... Näissä nyt on sekaisin uutta ostettua ja vanhaa saatua/ostettua....

Ja jatkoa seuraa....