Tämmöisen ihanan tunnustuksen sain Villa_Hertasta , kiitos :)

Saatuaan tämän palkinnon täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:

1. Kiitä sitä, jolta sait tunnustuksen.
2. Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
3. Laita linkki, keneltä sait tunnustuksen.
4. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
5. Anna tunnustus seitsemälle.
6. Linkitä nämä blogissasi.
7. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta!

 

Seitsemän asiaa minusta, (joita blogini kävijät eivät varmaankaan tiedä?):

1. Opiskelen tekniikan alaa ammattikorkeakoulussa.

2. Olen seurustellut avomieheni kanssa 12 vuotta.

3. Olen allergikko ja välillä tuottaa vaikeuksia pitää esim. nukkekodit pölyttöminä...

4. Olen Bond-elokuvien suuri fani :D.

5. Olen melko epäjärjestelmällinen ihminen ja laiska siivoamaan mutta siivoan kuitenkin työkseni :D.

6. Olen hyvä nukkumaan, lähes missä vaan ja milloin vaan, ehtymättömät unenlahjat siis :D.

7. Täytän ensi vuonna 30 vee ja se tuntuu aika kauhealta noin niinku ajatuksena :D.

Tunnustusta voisin antaa vaikkapa heille:

Maaru

Anname

Aada

Jaana

MarEve

Anneve

Tippaliisa

Plus että voishan tämän tunnustuksen antaa vielä kymmenille muillekin blogeille missä käyn viikoittain inspiroitumassa :)!